Nieuwsflits december 2017

Beste tuinliefhebbers,

• Zoals U misschien al gehoord hebt zal onze huidige voorzitter Tom Arns stoppen met zijn voorzitterschap van onze vereniging.
  • Het bestuur vindt dat heel vervelend want met Tom was het bestuur compleet en actief bezig met het voor iedereen zo plezierig mogelijk te laten tuinieren op beide complexen. Tom stopt met het voorzitterschap met ingang van 1 Maart 2018 dan is er namelijk de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering (ALV) van onze vereniging waar U van harte welkom bent. Echter nu Tom stopt is de vacature van voorzitter vacant en bij deze nodigen wij U uit om eens te overwegen of het iets voor U is om deze functie te vervullen. Indien U deze functie ambieert stuur dan een mail met korte motivatie naar het secretariaat van onze vereniging. Graag voor 1 februari 2018. Indien er meerdere gegadigde zijn zal bij stemming op de ALV de  voorzitter worden vastgesteld. Indien U meer wilt weten over de functie kunt U informatie inwinnen bij het bestuur.
    De nieuwjaarsreceptie waarbij iedereen welkom is wordt gehouden op 13 Januari 2018 van 15.00 uur tot circa 17.00 uur in het Dorpshuis te Elden.
    De bestellingen voor de zaden e.d. kan je uiterlijk op de nieuwjaarsreceptie van 13 januari nog inleveren, indien er later ingeleverd wordt dan moeten we u teleurstellen.
    De gidsen worden begin december bezorgd dus tijd genoeg om uw keuze te maken.
    Vlak na de laatste nieuwsbrief is er een mail naar iedere tuinder gestuurd met de vraag om het aanmeldformulier “voor werkzaamheden op de tuin” in te leveren bij het secretariaat. Van veel tuinders heb ik inderdaad dit formulier terug gekregen, maar nog niet van iedereen. Ik kan me voorstellen dat U het vergeten hebt, wilt U dit a.u.b. alsnog doen.
    Met een vriendelijke tuindersgroet
    Herman Radstake